پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118439
تاکنون 11 نفر از زندانيان در اين حادثه جان باختند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2751

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، منصور فيروزبخت، مديرکل پزشکي قانوني استان با اشاره به اين‌که عصر ديروز آتش‌سوزي شديدي در زندان شهرکرد به وقوع پيوست، اظهار کرد: با کمک ماموران آتش‌نشاني اين آتش مهار شد اما متاسفانه تعداد زيادي از زندانيان اين زندان دچار سوختگي شدند.

وي ادامه داد: تا اين لحظه ?? نفر از زندانيان در آتش جان باختند و تعدادي از افرادي که در اين سانحه دچار سوختگي شدند نيز در بيمارستان بستري هستند.

مديرکل پزشکي قانوني چهارمحال و بختياري گفت: اجساد اين افراد براي تعيين هويت و صدور مجوز دفن به پزشکي‌قانوني اين استان ارجاع شده است.

وي تصريح کرد: خانواده‌هاي اين افراد براي تحويل اجساد به پزشکي‌قانوني اين استان واقع در خيابان شريعتي نبش چهارراه امين‌آزاد در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري مراجعه کنند.

گفتني است، هنوز اطلاع دقيقي از آمار مجروحان اين حادثه به دست ما نرسيده و به محض دريافت اخبار مربوط در اين زمينه اطلاع‌رساني خواهد شد.

منبع: جهانبين نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html